Sylvie Cousseau, †41 (Akupunktura, homeopatie, pití vlastní moči)

08.08.2014 01:15
PŮDOVNÍ ČLÁNEK (JE ANGLICKY)
 
Stručně i s Faggotry: Článek je sice krásný a poukazuje na ty samé problémy s "alternativním myšlením" jako já, ale to není teď důležité. Je v něm kraťoučká zmínka o paní jménen Sylvie Cousseau, která zjistila že je HIV pozitivní. Ovšem místo klasické léčby se rozhodla vyzkoušet všechny možné alternativní nesmysly, od homeopatie přes akupunkturu až k pití vlastní moči. (pozn. kávový klystýr se mi líbí víc). Umřela, ale dřív než musela.
 
Poučení na konec: Jste-li odsouzení na smrt, můžete ochutnat vlastní moč.

—————

Zpět


Co vy na to?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Základy myšlení

Outside-The-Box: Jdeme ven z krabice.

10.04.2016 14:19
Od doby co jsem napsal poslední článek (nepočítaje samorecenzi Schoolloutu) uplynula značná doba, to už tak se mnou bývá. Ale rovnou k věci, za tu dobu jsem objevil (a vyblil) nějaké nové koncepty a ponořil se ještě hlouběji do světa absurdních, abstraktních a hraničních představ, jak já to miluju....

—————