Schoollout

28.03.2016 12:38

Nedávno jsem dokončil svoji první adventuru tvořenou v AGS. Název jsem měl v hlavě už od základky a chtěl jsem ho na něco použít, koncept jako takový jsem rozvíjel hlavně během tvorby. Je to takové školní postapo, celá hra se odehrává uvnitř jedné budovy. Od klasických adventur se liší převážně v tom, že má celkem pět možných konců a většinou se také dozvíte osud skoro všech postav, ten záleží na tom jak ve hře postupujete. Také se tu nevyplatí zběsile klikat různými předměty na jiné předměty, jelikož si tím můžete nevědomky uzavřít linii, kterou zrovna postupujete. Jediná linie, kterou nelze uzavřít, je hlavní, tzn. opuštění školy.

Díky tomu že je hra tvořená v AGS je docela možné že budete mít chvíli problémy se spuštěním, případně to bude antivir nějakou dobu zkoumat. To prostě protrpte a po pár kliknutích, jak si to komp prověří a nějak to zpracuje, by se to mělo rozjet. Btw má rozlišení 800x600 tak by to snad mělo jet skoro všem.

Pokud jste v minulosti nějaké point n' click adventury hráli, tak se asi chytnete docela rychle. Pokud ne, tak pamatujte že celou hru ovládáte pouze myší. Pravým tlačítkem měníte kurzory a levým klikáte, každý dělá něco jiného, jsou vysvětleny v sekci "O HŘE" (vidíte na obrázku). Hlavní menu se vám zobrazí když najedete kurzorem (kterýmkoliv) do horní části obrazovky. Součástí souboru je i pdf soubor se strohým návodem. 

Speciální poděkování patří Cocodrillo, Krtkodlakovi a StinkyAss za pomoc s dabingem. Na celé hře byl největší pain-in-the ass právě dabing.

 

HRU STÁHNETE ZDE

(klikněte na to zde...)

 

—————

Zpět


Co vy na to?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.





Základy myšlení

Držte se hlavního tématu

24.06.2014 23:57
Toto se týká jak těch, co chtějí něco sdělit, tak těch, kteří toto sdělení vnímají. Jinými slovy je jedno jestli píšete článek nebo mluvíte, čtete či posloucháte, neustále myslete na to, co je hlavním tématem vašeho příspěvku. Vysvětlím to z pohledu obou stran na příkladu. Pokud chcete sdělit...

—————